sreda, 22. april 2015

Nuxe
Huile Prodigieuse

Hello my friends!


Kadar je moja koža tako suha, da me kar peče in zateguje ko se obrnem, potrebujem olje. In ne govorim o sončničnem ali bučnem olju! Govorim o NUXE! Večnamenskem suhem olju, narejenem iz dragocenih rastlinskih izvlečkov, ki dajejo koži prožnost, sijaj in mehkobo. Nuxe olje vsebuje več kot 98% naravnih sestavin! Jaz enostavno obožujem naravno kozmetiko! Nuxe sem zasledila samo v lekarni.Ta izdelek je dobil veliko priznanj eno izmed njih je tudi mesto v mojem srcu! ♡ Ja tole olje vam res priporočam, saj ga lahko nanesete tudi v lase. Vonj olja je popoln in luksuzen ter zelo vzdržljiv, jaz po celem dnevu še vedno vonjam kako mi dišijo lasje in koža.








Ker enostavno obožujem NUXE izdelke imam v lasti tudi kremico, ki jo uporabljam za obraz in vrat. Krema je vlažilna in daje koži >matt< videz. Prav tako pa preprečuje staranje kože. Ima podoben vonj, kot olje, vendar se mi zdi za malenkost močnejši vonj kreme. Vsi Nuxe izdelki ki sem jih do sedaj imela, so me pozitivno presenetili, navdušili in enostavno zasvojili!







(Slike so moja last!)



Until next time! 

2 komentarja:

  1. To olje pa si že nekaj časa želim, a kaj ko se vedo najde stvar, ki je "nujnejša" za kupit in potem ne ostane nič denarja. :/ ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja tudi jaz imam podobne probleme, tile nuxe izdelki imajo še kar visoko ceno, zato večkrat naprosim, da mi kaj kupi tudi moj fant hehe! :D

    OdgovoriIzbriši