sreda, 15. april 2015

KUPONČKI!

Hello my friends!

Kaj je boljšega, od kupončkov! Jaz jih obožujem. Vedno si rečem, da naj ne kupim vsega kar mi ponudijo s popustom, ker vsega ne potrebujem, ampak nekako vedno najdem dober razlog za to, da pristanejo v moji košarici! Tokrat so me po pošti presenetili Dm-ovi kupončki šestih izdelkov čisto naravne kozmetike in to do -50% !!! VAU!!!

o o o 

Le Petit Oliver- zelo blago toaletno milo z arganovim oljem vsebuje tudi rastlinska olja in parfume iz Grassa, ni testirano na živalih in je izdelano v Franciji. Milo diši preko embalaže, zato sem si ga tudi izbrala. Na voljo je bil še vonj sivke, ki me je prav tako mikal, vendar sem se odločila za čarobno moč arganovih semen. Sem ena izmed redkih, ki pod tuš namesto gela vzamem >ŽAJFO< haha trdo milo. Moja koža je občutljiva, zato si najraje kupim naravno kozmetiko! 



BURT'S BEES- balzam za ustnice z medom vsebuje tudi čebelji vosek, olje sončničnih semen in druga naravna olja. Ni testiran na živalih in vsebuje vitamin E. Ta balzam je 100% naraven in zelo nežen do ustnic, se ne lepi, in ima naraven vonj po čebeljem vosku in medu! Meni je TOP!
 




KRASNA-gel za tuširanje (sivka in grenivka) Ko zadiši po Krasu! Ja, tako piše na škatlici. To je slovenski proizvod, vsebuje sivko in grenivko, na embalaži piše, da je gel pH nevtralen in primeren za vse vrste kože. Prav tako je označeno, da je BIO kozmetika iz naravnih sestavin. Škatlica v kateri je gel je tako prikupna, da razmišljam, da bi ga raje komu podarila! 




SANS SOUCIS- Intenzivni serum z naravnim oljem jojobe in izvlečkom šisandre. Serum omili rdečice in preprečuje pojav novih kožnih iritacij. Olje jojobe uravnava ravnovesje v koži. Ne vsebuje parabenov, barvil živaljskih sestavin in silikona. Izdelek je super za rdečo kožo po obrazu, saj nima močnega vonja in vsebuje naravne sestavine. Serum sem poskusila in po delovanju čez noč sem čutila da, suha območja rdečin na obrazu niso več tako zategovala. 


ANNEMARIE BöRLIND- BB krema združuje 5 lastnosti v enem izdelku: vlaži, zmanjšuje videz gubic, poskrbi za enakomerno polt, pomirja ter ščiti kožo pred poškodbami zaradi Uv-žarkov in prezgodnjim staranjem. Izdelana na naravni osnovi, ne vsebuje izvlečkov živalskega izvora, vsebuje pa zeliščne izvlečke ekoloških nasadov. Ima zelo prijeten vonj. Dobi se v dveh odtenkih. Z tole BB kremo sem res zadovoljna, morda bom v prihodnosti nadaljevala z uporabo le te. 



(Slike so moja last!)

Until next time! 


2 komentarja:

  1. Joj tale balzam za ustnice me že nekaj časa mika, da bi ga kupila, ampak ima kar visoko ceno ane ? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, vsi izdelki v tej objavi imajo kar zasoljeno ceno! Tale balzam je okoli 4€ kar je za balzam preveč! Zato sem pa vesela, da sem imela kupončke, ker si ga drugače ne bi kupila. :)

    OdgovoriIzbriši