ponedeljek, 3. november 2014

❄ Dear Santa! 


Hello my new friends!

V trgovinah se poličke pridno polnijo z božičnimi okraski, zato sem se jaz odločila, da bom od današnjega dne do Božiča vsak tretji dan napisala objavo z naslovom Dear Santa (Dragi Božiček), v katerih bom opisala kozmetiko, kose oblačil in podobne stvari, ki bi jih bila zelo vesela, če bi kakšno od njih našla pod božičnim drevescem!


❅ ❄ ❆


Nisem še prevelika za Božička!!! On vse vidi in upam, da bere moj blog, da bo vedel kaj mi letos prinesti!!
HO HO HO!! xD

❅ ❄ ❆


Tale Urban Decay - Vice3 paleta senčil mi je trenutno najbolj všeč in je prva na mojem seznamu želja!! Vsebuje veliko različnih barv. Zunanji okvir je čudovit in moderen! Ima vgrajeno ogledalo. Priložena sta dvostranski čopič, ter potovalna torbica z zadrgo za shranjevanje palete!! Čudovito darilo!


❅ ❄ ❆















 Več informacij o paleti senčil lahko najdete na spodnjem linku, kjer lahko paleto tudi naročite!

➡ K L I K ⬅


❅ ❄ ❆



Tukaj si lahko pogledate video posnetek, kako se lahko paleta uporabi! Čudoviti jesenski look! Morda vas prepriča v nakup ali pa vam pomaga priti do kakšne inspiracije!




Until next time! 




Ni komentarjev:

Objavite komentar