torek, 21. oktober 2014

Young & Pure ČISTILNA PENA
Afrodita
Hello my new friends! 

Ali že veste kaj je to čistilna pena in kako se uporablja? Čistilna pena je čistilno sredstvo za obraz, hkrati pa je odstranjevalec ličil! Peno zjutraj in zvečer s krožnimi gibi nežno vtremo na vlažen obraz ter speremo z veliko tople vode. Zelo preprosto! 

Pred dvema tednoma sem začela uporabljati tale izdelek in moram priznati, da me ni razočaral! Lepo diši! Ličila odstrani brez potrebnega drgnjenja! Izdelek nima pretirane cene in je dostopen na več prodajnih mestih! Meni so se rdečina in mastni predeli obraza reducirali! Kar je super! :)

Sama imam večkrat probleme pri iskanju izdelkov za nego kože (še posebno obraza), ki bi mi najbolj ustrezali. In zato sem večkrat imela slabe izkušnje pri nakupu odstranjevalcev ličil/čistilnih pen. Tale izdelek vam resnično priporočam!

Več informacij o izdelku si lahko preberete tukaj ➡ KLIK

Until next time! 

(Slika je moja last)


Ni komentarjev:

Objavite komentar